Saeed Ahmadian Official Website
روزنامه نگار ورزشی
14:04 - 1400/07/24

فدراسيون فوتبال يا فدراسيون اعانه‌بگير!

پرداخت پول بلیط پرواز تیم فوتبال بانوان به اردوی بلژیک توسط وزارت ورزش، آخرین نمونه از اعانه گرفتن فدراسیونی است که رئیس آن مدعی درآمدزایی 10 میلیون یورویی در سال شده بود!

فدراسيون فوتبال يا فدراسيون اعانه‌بگير!

سعید احمدیان/ روزنامه جوان- فدراسيون فوتبال در زمان شهاب‌الدين عزيزي‌خادم حكايت عجيبي دارد، فدراسيوني كه رئيس آن با وعده درآمد 10ميليون يورويي در سال توانست راي اعضاي مجمع را اسفند گذشته بگيرد، اما تا امروز نه‌تنها يك يورو هم از وعده عزيزي‌خادم محقق نشده، بلكه چشم فدراسيون بيشتر از هر زمان ديگري به جيب دولت براي تأمين هزينه‌هاي فوتبال است. 

فدراسيوني كه گويا دارد به اعانه گرفتن از اين بخش و آن بخش دولتي عادت مي‌كند تا تلاشي براي درآمدزايي وعده داده شده، انجام ندهد و فوتبال بيشتر از گذشته محتاج كمك‌هاي دولتي باشد، آن هم در شرايطي كه مسئولان آن، خودشانه را غيردولتي و تافته جدابافته از دولت مي‌دانند اما هر وقت حساب فدراسيون خالي مي‌شود، دست شان جلوي دولت دراز مي‌شود. بهانه را هم خوب ياد گرفته‌اند و با پيش كشيدن شادي و نشاط مردم پس از پيروزي‌هاي تيم ملي فوتبال، هزينه تأمين اين شادها را براي دولت فاكتور مي‌كنند تا از جيب مردم براي مردم ايجاد نشاط كرده باشند. 

كسي هم از آنها نمي‌پرسد مگر در كشورهاي ديگر دنيا هم هزينه فوتبال را دولت هايشان مي‌دهد كه در ايران، كاسه فوتبال جلوي مسئولان گرفته مي‌شود، چطور وقت رأي آوردن وعده 10 ميليون يورويي مي‌دهند اما وقت رسيدن به صندلي رياست، چشم‌شان به جيب مردم يا همان بيت‌المال است، مانند آخرين نمونه اين دست درازي‌ها كه نایب‌رئيس بانوان فدراسيون فوتبال از وزارت ورزش براي اينكه هزينه بليت رفت و برگشت تيم بانوان به اردوي خارجي را مي‌دهد، تشكر كرده است!

لینک پی دی اف یادداشت در روزنامه جوان