Saeed Ahmadian Official Website
روزنامه نگار ورزشی
11:49 - 1402/06/28

حاشیه پررنگ پرسپولیس- النصر

وقتی داد رونالدو از چمن آزادی به آسمان می‌رود

کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه آزادی در بازی امشب پرسپولیس و النصر صدای بازیکنان و مربیان دو تیم را درآورد.

وقتی داد رونالدو از چمن آزادی به آسمان می‌رود

سعید احمدیان/ خبرگزاری ایرنا- پرسپولیس امشب در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان بود.

از نکات قابل تامل این مسابقه، گلایه داشتن هر دو تیم از چمن استادیوم آزادی بود.‌ چمن نامناسب استادیوم آزادی در شروع لیگ برتر انتقادهای زیادی را به همراه داشت و سبب شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با توجه به تعطیلات لیگ به دلیل فیفادی شهریورماه و بازی‌های تیم ملی، در فرصت چند هفته‌ای که تا مسابقه با النصر باقی مانده بود، تعمیر فوری چمن را همزمان با تعمیر سکوها در برنامه‌هایشان قرار بدهند.

با وجود تلاش‌های صورت گرفته در سه هفته گذشته اما در حالی امشب پرسپولیس میزبان النصر با ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو بود که کیفیت نامناسب چمن مسابقه از همان دقایق اول بازی انتقاد بازیکنان و مربیان هر دو تیم را به همراه داشت به طوری که رونالدو در همان نیمه اول بارها با حرکاتش اعتراضش را به کیفیت بد چمن نشان داد.

وضعیت نامناسب چمن با وجود تلاش‌های سه هفته‌ای نشان داد که باید فکری اساسی‌تر برای تعمیر چمن آزادی برداشت تا علاوه بر اینکه تیم‌ها از نظر تاکتیکی روی زمین به مشکل نخورند، کشورمان میزبانی آبرومندانه‌ای در بازی‌های لیگ قهرمانان و ملی داشته باشد.

لینک یادداشت در خبرگزاری ایرنا