Saeed Ahmadian Official Website
روزنامه نگار ورزشی
13:25 - 1402/01/29

جلالی: حفظ آرامش راز قهرمانی است/ بازیکنان لیگ الان می‌دانند که دیده می‌شوند

کارشناس فوتبال کشورمان به بیان مولفه‌هایی پرداخت که می‌تواند به قهرمانی یکی از سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس منجر شود و به گفته وی، حفظ آرامش راز قهرمانی است.

جلالی: حفظ آرامش راز قهرمانی است/ بازیکنان لیگ الان می‌دانند که دیده می‌شوند

سعید احمدیان/ خبرگزاری ایرنا- لیگ برتر فوتبال به هیجان‌انگیزترین هفته‌هایش رسیده و در فاصله ۴ بازی تا پایان لیگ بیست‌ودوم، جنگ بر سر قهرمانی به حساس‌ترین شکل بین سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد.

مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط سه تیم مدعی قهرمانی در هفته‌های پایانی گفت: در هفته‌های آخر سه تیم مدعی در کورس قهرمانی، از نظر کیفیت در شرایط خوبی به سر می‌برند و نتایج مشابهی را کسب کرده‌اند اما آن چیزی که در آینده می‌تواند تعیین‌کننده قهرمان باشد، شرایط جدول است و به بازی‌هایی بستگی دارد که این سه تیم در ۴ هفته آخر پیش رو دارند.

جلالی: حفظ آرامش راز قهرمانی است/ بازیکنان لیگ الان می‌دانند که دیده می‌شوند

جلالی با اشاره به برگزاری دربی در هفته آینده، اظهار داشت: در بازی‌های باقیمانده، استقلال و پرسپولیس با هم بازی دارند و این به نفع سپاهان است و سبب می‌شود که یکی از رقبایش امتیاز از دست بدهد.

وی در ادامه به مولفه‌های دیگری که می‌تواند یکی از این سه تیم را به قهرمانی برساند، اشاره کرد و گفت: فاکتور مهم دیگر این است که کدام تیم می‌تواند تا آخر آرامش درون‌گروهی را حفظ کند. همچنین هیچ‌کدام از این سه تیم حق اشتباه ندارند، حتی یک اشتباه کوچک می‌تواند باعث شود تا آن تیم به هدف بزرگش که همان قهرمانی است، نرسد و آن را از دست بدهد.

جلالی: حفظ آرامش راز قهرمانی است/ بازیکنان لیگ الان می‌دانند که دیده می‌شوند

با انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، توجه به بازیکنان لیگ بیشتر شده است و خلاف دوران حضور کارلوس کی‌روش، بازیکنان بیشتری از تیم‌های لیگ برتری به تیم ملی دعوت می‌شوند. جلالی درباره تاثیر رویکرد سرمربی جدید تیم ملی به بازی‌های لیگ، خاطرنشان کرد: این توجه ویژه سبب شده بازیکنان در حال حاضر در تیم‌های مختلف خیلی با انگیزه‌تر کار کنند و سطح‌شان را بالا ببرند. نمایش خوب بازیکنان در زمین مسابقه نشان می‌دهد که در تمرینات با تمرکز بیشتر و منظم‌تر کار می‌کنند و این به خاطر همان انگیزه‌ای است که دعوت شدن به تیم ملی به آنها داده است.

جلالی افزود: بازیکنان لیگ الان این احساس را دارند که دیده می‌شوند و خلاف گذشته اینطور نیست که بازیکنی خوب کار کند اما درهای تیم ملی به روی او بسته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان توجه ویژه به لیگ را زمینه‌ساز داشتن یک تیم ملی قوی عنوان کرد و تاکید کرد: لیگ و تیم ملی یک رابطه متقابل دارند و این ارتباط باید دوطرفه باشد و در نهایت این فوتبال ملی است که سود می‌کند.

لینک گفتگو در خبرگزاری ایرنا